טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


יגאל שלום לפני חודשיים הייתי באייו עם מלווה ישראלי שאינו גר שם אלא בישראל ,הוא התלווה אלי מישראל . התאכסנתי באותו מלון ליד חבד ששם התאכסנו בו בזמן 2 לקוחות שלך .הלקוחות שלך שיבחו אותך ואת המקצועיות שלך ,ואף ראיתי אותך בבוקר מגיע למלון לקחת אותם . מע

יגאל שלום 
לפני חודשיים הייתי באייו עם מלווה ישראלי שאינו גר שם אלא בישראל ,הוא התלווה אלי מישראל . התאכסנתי באותו מלון ליד חבד ששם התאכסנו בו בזמן 2 לקוחות שלך .הלקוחות שלך שיבחו אותך ואת המקצועיות שלך ,ואף ראיתי אותך בבוקר מגיע למלון לקחת אותם . מעבר לכך בארוחות ערב בחבד כל הישראלים שיבחו אותך ואמרו שאתה "המומחה " ביבוא תכולת בית מאייו . 
הבחור שליווה אותי באייו קצת הסתבך ,כנראה שנפלתי על אדם לא מקצועי ,איני כועס עליו .אני כועס על עצמי . אני הזמנתי סחורה בכל מקרה כי המחירים באמת לא נורמליים והסחורה כמו בישראל .אבל בנושאים מורכבים יותר המלווה שלי לא ידע  להתעסק ,כגון חלונות אלומיניום .זכוכיות .מעקות .שערי ברזל .ארונות מטבח וכו. לשאלתי האם את המוצרים המורכבים הללו שהמלווה שלי לא ידע להתעסק איתם .האם אני יכול להזמין דרכך ולצרף את זה לתכולה שכבר רכשתי איתו? אם כן איך עושים את זה ?
שלום ידידי [איני מציין את שמך לבקשתך ]
זה קצת מורכב ודי עדין . המלווה שלך החל את העבודה איתך . קנית כבר סחורה בעיר . הוא מן הסתם ימשיך לבצע את תהליך קבלת הסחורה עבורך .מסמכים .בדיקה וכל השאר . לגבי הסחורה המורכבת שציינת .אני מתנצל מראש .איני יכול לסיייע בעדך כמה סיבות . 1 ,אני מסיים תהליך עם לקוח רק אם אני זה שמתחיל את התהליך כולו . שנית איני רוצה לפגוע במלווה שלך למרות שאיני מכיר אותו בכלל, וב 100 % אומר לך שהאיש שליווה אותך אינו גר כאן באייו ואינו מוכר כאן כלל וכלל לדעתי הוא מבקר כאן מעת לעת .  
מאחר וכבר רכשת חלק מהסחורה הוא התחיל את התהליך איתך לפיכך איני יכול להיכנס באמצע . איתך הסליחה .ותודה על פנייתך.
logo בניית אתרים