טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


סין מול ישראל

סין היא המדינה שהכי קשה לעבוד מולה בכל העולם . הסינים מקובעים מסורתיים וסגורים בשיטת עבודה שהייתה נהוגה במערב לפני 50 שנה . זר שרוצה לעבוד מול סין חיב להבין וללמוד מול מי הוא עומד . הסינים לא מוכנים ללמוד שיטות חדשות כפי שהם מקובעים בוג המאכלים שלהם או מקובעים באמונות התפלות שלהם . למה בכל זאת הם מצליחים כל כך ?  הכמות של האנשים והידיים העובדות בסין תנצח כל אמירה על "איכות שווה כמות " בסין כמות עולה על איכות . 

למה בסין כל כך זול עד כדי כך שאחרי כל הוצאות השילוח וההוצאות האחרות עדיין הלקוחות חוסכים 50 % מינימום . כי בסין זה עולה פחות מרבע מחיר מאשר בישראל וכשנוסיף הוצאות סביב נגיע לחיסכון של 50 % כשהסחורה כבר נמצאת בישראל . 

כמו כולם גם אני נולדתי וחייתי רוב שנותי ביישאל עד שהגעתי לסין כקניין של חברה ונשארתי כאן לנהל את עסקיי כאן למדתי את שרוב תושבי ישראל אינם מצליחים להבין מאחר ולא עזבו לגור בחול תקופה ארוכה .

סין זולה ! כל כך זולה במקומות מסויימים שזה פשוט לא הגיוני . ישראל כל כך יקרה שביחס למחירים במקומות מסויימים בסין שזה פשוט לא נראה הגיוני שמישהו הרוויח משהו על מוצר כלשהו שתיקנו כאן בסין . היו לקוחות שפשוט חשבו שהיצרן כאן טועה במחיר וזה נראה להם זול מדי וחששו שהיצרן יגלה שהוא טעה ולא ישלח להם את הסחורה . 

בישראל יש כל כך הרבה מיסים והוצאות עקיפות על כל מוצר שלא אחת הלקוחות גילו כאן את המחיר ונדהמו שבישראל המוצר הזה נמכר בפי 30 במחיר . 

אחרי שלקוחות בילו כאן לרכישות וחזרו לישראל הם פשוט לא יכלו יותר לקנות משהו בישראל שנזקקו לו במחיר ישראלי מנופח כשהם זוכרים שהם ראו את המחיר של אותו מוצר כאן בסין בשקלים בודדים והנה הם צריכים לשלם עליו מאה שקלים ויותר.. 

תושבי ישראל קורסים תחת הנטל ורק העשירים מאד נהנים לחיות בישראל עם יוקר המחייה הקיים . כל השאר פשוט בקושי שורדים . 

בסין יש הרבה עניים ויש הרבה עשירים ויש פער עצום בינהם .לשינו המצב הזה פועלת סין במלוא המרץ לחזק את שכבות הביניים .

כשבישראל הכל יקר ומתייקר בסין הממשלה מורידה מחירים של מוצרים בסיסים אלמנטריים כדי לאפשר לכולם להצליח לחיות בכבוד . בישראל אילו לא היו כל עמותות הרווחה והמתנדבים הרבה יותר סבל היה מנת חלקם של העניים בישראל . 







logo בניית אתרים