טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


יגאל אני רק שאלה [: יצרתי קשר עם כמה חברות בענף . בינהם היו חברות של מעצבות שטענו שיש להם חברה בסין או נציגות בסין . למרות שהן יושבות קבע בישראל וטסות עם הלקוחות לסין במיוחד . מהתשובות המגומגמות הבנתי שהן למעשה לא בעלות החברה בסין אלא עובדות עם חברות

יגאל אני רק שאלה [:
יצרתי קשר עם כמה חברות בענף . בינהם היו חברות של מעצבות שטענו שיש להם חברה בסין או נציגות בסין . למרות שהן יושבות קבע בישראל וטסות עם הלקוחות לסין במיוחד . מהתשובות המגומגמות הבנתי שהן למעשה לא בעלות החברה בסין אלא עובדות עם חברות בסין . איך אני יכולה לדעת בוודאות שאני נוסעת עם חברה אמיתית בסין שזו שמלווה אותי היא אכן בעלת החברה ? 
95% מאלו שמלווים בסין אינם בעלי חברות חוקיות בסין .בסין כידוע לכם יש הרבה ," קומבינות" . וקל מאד לטעון מול לקוח ישראלי שהיא או הוא או כל אחד מן השורה בעלי חברה בסין ,שהרי מי שלא מכיר לא יידע לבדוק .רוב רובם של המלווים למעשה הינם מתווכים שגוזרים קופון .
ראיתי את אתרי הבית של כל המעצבים ,המתווכים והמאכרים למינהם  שכותבים באתר הבית שלהם " משרדינו בסין מתמחה ביבוא תכולת בית מזה 5 שנים " וכו .כולם כותבים משרדינו בסין וטוענים שהם שותפים בחברה .ושיש להם ידע ונסיון של 5 שנים בתכולת בית שזה אני אומר לכם בוודאות "עורבע פרח .פשוט שקר גס . 
אין חברה בסין כולל אותי שיש לה 5 שנים וותק ביבוא תכולת בית מסין זה פשוט שקר !
אתן דוגמא .... תיראו כמה זה קל . ישראלי בסין שמחליט שהוא מלווה לסין ,יוצר קשר עם חברה סינית בסין .אדם זה מציע לחברה הסינית שהוא יביא לקוחות מישראל והם יקבלו 5 % .בתמורה לזה החברה הסינית תספק לו מתורגמנית סינית לתקופת הליווי ובסיום החברה הסינית תכין עבורו את כל הדוקומנטים הנדרשים לייצוא מאחר והוא רק "תייר " כמוכם בסין  ,ברור שהחברה הסינית לא תוותר על עמלה של כמה אלפי דולרים ותסכים לכך בעיקר בגלל שאין לחברה הסינית כל סיכון או אחריות מול הלקוח . ובכל רגע נתון החברה הסינית יכולה להתנער מהלקוח .
 במדינה שאפשר לקנות בה רשיון נהיגה ב 1000$ ,אין בעיה לקנות דוקומנטים לייצוא . 
כפי שאמרתי לרוב המלווים אין כל נציגות או חברה בסין . כמעט כולם קונים בכסף שלכם את המסמכים עבורכם .הבעיה תהיה כשהמכס הסיני או הישראלי ימצא משהו לא תקין בדוקומנטים .טעות כלשהי ,המכולה שלכם תיתקע בסין חודשים  ותשלמו אלפי דולרים. 
 
. חילוקי דעות בין מלווה ישראלי לחברה סינית זה עניין של מה בכך . היו מקרים שהחברה הסינית הסכימה לקבל  5 % בעבור הניירת .ואז לאחר התהליך עוד בטרם הוצאת המכולה לישראל החברה הסינית דרשה תוספת תשלום מהישראלי שהביא אתכם. ,ולא... הם לא יעשו מסמכים .או יעכבו המכולה בנמל . אין לסיני בעיה לעשות את זה מול כל אחד ואחד . יש כל כך הרבה סיבות מגוחכות שיגרמו לקרע בין הישראלי לחברה הסינית .ואתם תשלמו את המחיר ...
איך בודקים ? פשוט מאד מבקשים את מסמכי החברה שהמלווה טוען שהיא שלו או נציגות שלו או שותפות שלו . על מסמכי החברה יש את שם בעל החברה ואת מספר הדרכון של הישראלי [אם הוא אכן בעל החברה ] והכל באנגלית בדיוק כפי שמופיע בדרכון של הישראלי . 
מעבר לכך כל מי שהינו בעל חברה בסין יקבל חותמת  הממשלה הסינית .ועוד חותמת קטנה אדומה עם שמו של בעל החברה . כל חברה רשומה חוקית חייבת את שני החותמות הללו כדי לייצא על שמם כמובן .
מספר חברות מלוות רשומות כעסק בישראל ולא בסין [עוסק מורשה או חברה בעמ ] רובם לא רשומות לא בישראל ולא בסין ..אלו שרשומות בישראל .משלמות מיסים והוצאות רבות בישראל לכן הן גם דורשות עמלה של 35 % מערך הקניה בסין . רובם אינן רשאיות לבצע עיסקאות חוקיות בסין .והן עוברות על החוק הסיני בכל מכולה שהם שולחים .ובעלי סיכון רב עבורכם!
אגב שימו לב כמה ידיים יש בתבשיל ,המלווה [כביכול ]מישראל מול משרד ישראלי [כביכול] בסין שקונה מסמכים מחברה סינית . .כל אלו טוענים "לכתר 
כמו כולכם גם אני משוטט בגוגל וסורק כמה חברות קיקיוניות צמחו היום . אתרי אינטרנט מפוארים שמתהדרים "בפלצנות" כשבעל האתר מכתיר עצמו "מנכ'ל " החברה . או מכתיר את האתר שלו  כחלק  "מקבוצת ..... סחר בעמ . או חברה להשקעות מקבוצת כך וכך . או נשיא קבוצת כך וכך .  או מומחה ליבוא תכולת בית .[אגב אף אחד מהם לא ציין שהוא בא מתחום הבנין בישראל ,כי את זה קל לבדוק ] בחייאת .. מה אתם ? איי די בי ? קבוצת פישמן ? קבוצת תשובה ? מי צריך נשיא או מנכל חברה .הלקוח צריך איש שטח מקצועי בתחום הבניה והיבוא מסין שיביא אליכם הביתה את הסחורה שלכם תקינה .ולא תואר של מנכל או נשיא או חברת בת של חברת אם כזו וכזו ,או חברה מקבוצת פלצנות זו וזו שיושב במשרד ממוזג בישראל ושולח סיני ללוות אתכם 
אבל כמובן לא ניתן לבוא אליהם בטענות ,שהרי למעשה אין להם כל רקע או נסיון מקצועי בתחום שהם יכולים להבליט .
logo בניית אתרים