טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


יבוא אישי מסין זה לא קניה כמו בישראל .

,יבוא אישי מסין זה לא משחק ילדים !!!
                   
בשנים האחרונות  צצו מאות  "חברות" מעצבים אדריכלים וכל מיני מוזרים שקפצו לעגלת היבוא מסין ,בלי כל ידע ונסיון בסין ! ובלי ידע ונסיון בענפי הבניה . רובם אינם שוהים דרך קבע בסין אלא בישראל "וצדים "לקוחות כדי לממן לעצמם גם את הכרטיס טיסה לסין . פשוט הקימו אתר אינטרנט מפואר בעלות של 5000 שקל ובישראל כמו בישראל "פראיירים לא נגמרים " .הם רק מתחלפים כל הזמן "  .

תמיד יהיו לקוחות שיתפתו לעמלה זולה יותר .או שסתם יעמדו מול אדם עם לשון חלקלקה שיצליח לפתות אותם . שהרי שמעתי לאחרונה שחברת ליווי ישראלית  כזו "עקצה " 35 לקוחות ישראליים . ראו כלבוטק "העוקץ הסיני "  אז אל תתפלאו שיש כאלו שטסים לסין עם מלווה שלא מבין דבר וחצי דבר בסין או בענפי הבניה . 
         
ישנם כאלו שטיילו כאן ונתקעו . רוב רובם שם בפושן ובגאונגזו הם אנשים בעלי חובות בישראל שיש עליהם תיקי הוצאות לפועל רבים ואינם יכולים לחזור לישראל .

ישנם שם מהמרים מכורים שמהמרים בכסף שהעברתם להם עבור הסחורה שלכם , והם מהמרים בעיר מקאו הסמוכה שהיא לאס ווגאס של המזרח .

ישנם כאלו שסתם החליטו לבקר כאן ולחפש את עצמם,והם בדרכם לטיול בארצות אחרות ומחפשים כמה לירות להמשך המסע שלהם .

וישנם כאן רבים שהגיעו כדי לעקוץ לקוחות ופשוט בונים עוקץ לתווך ארוך

 בעיקר בערי הדרום  גוואנגו פושן וחבל גאוונדונג שם זה ממש מטורף מאות ישראלים שמנסים "להתגלח על חשבון לקוחות תמימים ועושים קומבינות בשיתוף אדריכלים ומעצבות וכל מיני מתווכים שונים עם קומבינה על גבי קומבינה .

 רבים מהם בכלל זמניים ושוהים באשרת תייר . ללא אישורי עבודה שקונים מחברות קש סיניות את מסמכי הייצוא עבורכם ובורחים מסין ברגע שהממשלה לכדה את בעלי חברת הקש וכספכם ירד לטמיון .


 מאות משרדי ליווי תיווך כאלו צצו בגואנגזו ובפושן כל אחד שיש לו מכר בסין חבר או בן דוד שחבר אליו בסין ועקץ ישראלים רבים . רציתי לנקוב בשמם של כל המשרדים הללו שצצו פתאום לאחר שבדקנו את הרקע שלהם [אפילו רקע פלילי ] ואת הנסיון שלהם מצאנו שחלק גדול מהם חייבים כספים בישראל .מצאתי שחלק מהם מהמרים כפייתיים ואחרי שאתם מעבירים להם כסף הם "קופצים " למקאו השכנה [לאס וואגס של סין ] ממש קרוב להונג קונג שוכרים מלון מפואר בכספכם ומהמרים עד שהכל נגמר ואז נעלמים לכם עם הכסף ואין סחורה .. צר לי שאיני יכול לנקוב בשמם ולהבליט את הרקע שלהם ואת עברם הפלילי והתנהלותם בישראל מול לשכות הוצאה לפועל ומול חייבים רבים שהותירו בעברם .

מבחינה חוקית אסור לי לפרסם את שמם כאן . אבל אם אני מצאתי את קופת השרצים שלהם בקלות , גם אתם יכולים לגלות את עברם . אל תשכחו שלכל אחד מהם יש מספר תעודת זהות...


זה מזכיר לי בזמנו את השם הרע שדבק ב "שיפוצניקים "כשרוב רובם לא היו בעלי מקצוע ,אך קפצו על הטרנד דאז והוליכו לקוחות שולל. ואז החלו כתבות תחקיר בכלבוטק וכדומה .

חברות אלו אינם בקיאים ואינם מסוגלים לתת מענה ליבוא תכולת בית מסין ללא כל ידע בסיסי בבנין  , ובידע במקורות האספקה הנכונים והמתאימים בסין לתכולת בית. ללא ידע קריאת תוכנית מהנדס או אדריכל . ללא מפרט כמויות .ללא מידות לפני או אחרי גמר  וכדומה . הם אינם אפילו יודעים מה צריך לבדוק בקפידה במוצרים . ואיך מונעים טעויות נפוצות במהלך הקניה  .   

כשאין רקע מעשי ותיאורטי בענף הבניה ,הבית שלכם בסכנה .. אפילו אם התהליך מתקדם לכאורה יפה .הבעיות צצות תמיד לאחר הקניה בקבלת הסחורה ובהתקנות בעיקר ..
 
משרדים אלו בקלות די רבה, ובמהירות הבזק. בהשקעה כספית נמוכה מאד  הקימו אתר אינטרנט מרשים בהשקעה של 5000 שקל ויצרו מצג שווא של חברה גדולה וותיקה ומקצועית ונוצצת . על פניו זה נראה מרשים . אך זה רק נוצץ .אין זה אומר שזה זהב. בתמונות הכל נראה וורוד.

                    
החברות המלוות מבטיחות 50 % חיסכון ועיר יקרה כמו גאוונג'ו ופושן איך בדיוק חוסכים בעלויות ?

פשוט אחיזת עיניים לשמה, הכוונה היא לחיסכון אמיתי . לא לחיסכון מדומה של אולי 10 % אם בכלל .

ואת הנעשה אין להשיב בידקו לעומק את הכתוב ותיווכחו לדעת שגוואנגו ופושן וכל הפרובינציה טובים לסוחרים הרוכשים כמויות ענק בלבד . כל השאר פשוט "נדפקים במחיר " וקונים לרוב בקניונים הסיניים שם 


עשרות חברות שהתמחותן ביבוא בגדים נעלים וצעצועים בגוונג'ו וגם ב YIWU התגלגלו ליבוא תכולת בית בלי כל ידע מקצועי בענף .
 
ליווי לרכישת תכולת בית חיב להיות מקצועי ביותר  אין כאן מקום לחובבנים ולחסרי ידע . זה לא הובי .זה מקצוע מורכב הדורש ידע נרחב מאד. וזה הדהים אותי שלפתע גיליתי בערים בסין משרדי ייצוג שהוקמו במהירות הבזק שהביאו לקוחות לרכישת תכולת בית כשאין בידם כל ידע בתחום .
                                     
אני משער שאתם לא ממש מעונינים לזרוק כסף יקר לאשפה. אני מניח שלא הייתם הולכים לעקור שן אצל ארכיטקט .או לניתוח תוספתן אצל נגר. כך גם בנושא יבוא תכולת בית מסין . 

logo בניית אתרים