טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


לאיזה הפתעות אנו אמורים לצפות בתהליך הסבוך הזה? ...

יגאל שלום .
לאיזה הפתעות אנו אמורים לצפות בתהליך הסבוך הזה ? שוחחנו עם הרבה חברות .שמענו דעות שונות ומשונות . כל אחד מה ניסה לשכנע אותנו להיפגש ב 4 עיניים עוד לפני שקיבלנו חומר העונה על הדעת . לא רצינו להיפגש לפני שנלמד על כל התהליך ,אבל כולם מסרו לנו מידע חלקי די שטחי ואת השאר דרשו למסור ב 4 עיניים .מה ההפתעות שנכונות לנו ?

אני משער שנכונו לכם הפתעות לא נעימות בתהליך אם אין בידכם את כל המידע בטרם נסעתם , אני אישית לא הייתי יושב עם אף חברה לפגישה ב 4 עיניים לפני שהייתי מקבל מהם הסבר מפורט עד לפרטי פרטים מראש ותשובה על כל שאלה מראש בלא לגמגם . שהרי לא תתחילו להתרוצץ לפגישות של שעות עם כל חברה וחברה במשך ימים ארוכים .המידע חיב להיות גלוי ופתוח ללקוח מבעוד מועד .הפגישה לאחר מכן אמורה להיות פגישת התרשמות סופית וסיכום .
איני מאמין באף חברה שבתשובה לשאלה קשה מזמינים אותך לפגישה ב4 עיניים . אני לא מחזיק שום הפתעות באמתחתי , אין דבר הנסתר מעיני הלקוח שלי מראש עוד לפני שנפגשנו . אין שאלה בעולם שלא תיענה בתשובה מקצועית וכנה . ושהתשובה תהיה קשה או שחורה ככל שהיא . לא אציג תמונה וורודה לאף לקוח . לא אשכנע אף לקוח להגיע לסין אם אראה שהוא מהסס וחושש ואו שעדיין התמונה אינה ברורה לו . לא אשכנע לקוח לבוא אם הקניה אינה משתלמת לו לדעתי המקצועית . ואפילו אסרב ללקוחות מסויימים שלדעתי לא ייצא להם רווח מקניה כזו או אחרת . איני " גרידי "  איני תאב בצע כסף . אני מחזיק עסקים רבים בסין . אני אוהב לעבוד ואוהב את עשייתי ,וכמובן שאת תמורתי . אך לא בכל מחיר . בכל מקרה ממני לא מצפות לכם כל הפתעות!!!

logo בניית אתרים