טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


שלום לך יגאל חברה שלי הייתה עם בעלה בגואנזו וסיפרה שבערב לאחר כל יום רכישה שהיה סיוט מבחינתם ,הם נשארו לבד מדוכאים כשרוב הסינים ברחוב לא מדברים אנגלית .הנציגה הסינית שקיבלו מהחברה המלווה לא ענתה להם לטלפון אחרי שעות העבודה .הם פשוט נתקעו במלון עד ה

שלום לך יגאל 
חברה שלי הייתה עם בעלה בגואנזו וסיפרה שבערב לאחר כל יום רכישה שהיה סיוט מבחינתם ,הם נשארו לבד מדוכאים כשרוב הסינים ברחוב לא מדברים אנגלית .הנציגה הסינית שקיבלו מהחברה המלווה לא ענתה להם לטלפון אחרי שעות העבודה  .הם פשוט נתקעו במלון עד הבוקר . ואמרו שזה סיוט . זה ממש מפחיד אותנו, בעלי החברה היו בישראל אין כל נציג ישראלי ,אין עם מי לדבר אחרי שעות העבודה.האם אצלכם זה גם כן ככה?

לא בבית סיפרנו !!!
.שמעתי על כך רבות . זה באמת לא נעים להיות לבד בסין ,אני זוכר את הימים הראשונים שלי בסין עד כמה הייתי בודד ,זה היה ממש לא נעים להיות בארץ עם אנשים שאתה לא יכול לתקשר איתם ...אני הרגשתי את זה על בשרי .
לעולם לא אעזוב לקוחות בסין לבד . המשרד שלנו צמוד למלון שלכם .ליסה מתגוררת בסמוך אליכם . אני מתגורר 7 דקות נהיגה מכם . אין מצב שאני או ליסה לא עונים לטלפון בכל שעה שתתקשרו .
לקוחות שלי שהיו צריכים לעזוב ב 4 בבוקר את המלון לשדה התעופה, נשארתי איתם עד לרגע שנסעו .אני לא מכיר דרך אחרת ללוות לקוחות בסין !!!
logo בניית אתרים