טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


יגאל שלום ראיתי באחד התמונות שלך באתר שאתם גם מייצרים בסין שערי ברזל סורגים וגדרות מבנה . אבל חברות אחרות אמרו שהם לא עושים את זה כי לא ניתן לדייק בתוכנית .זה נכון ?

יגאל שלום 
ראיתי באחד התמונות שלך באתר שאתם גם מייצרים בסין שערי ברזל  סורגים וגדרות מבנה . אבל חברות אחרות אמרו שהם לא עושים את זה כי לא ניתן לדייק בתוכנית .זה נכון ?

לא ! זה קישקוש של חברות שלא יודעות להתעסק עם מוצרים הדורשים ידע טכני [כמו בחלונות אלומיניום ]  גדרות ברזל שערי חניה ואשפה מעקות וסורגים בכל הדגמים ללא יוצא מן הכלל ניתנים להזמנה אצלינו . אני זה שמעיין ב "גרמושקא " שלכם ומשם אני מוריד מידות .ואז אני מכין תוכנית ביצוע למפעל הסיני .תוכנית ביצוע זה דבר מורכב ביותר ורק בעל מקצוע בענף יודע לעשות את זה. התוכנית אמורה לכלול חיבורים לקירות וחיבורים לרצפה .לכן על בעל המקצוע לדעת באיזו דרך לבצע את המחברים כפי המתוכנן בשלד . 

כפי שאמרתי קודם .אם המלווה אינו בעל מקצוע הוא פשוט יאמר לא מומלץ .הברזל לא איכותי או משהו דומה . ושוב המלווה שלכם יעשה לעצמו חיים קלים וישלח אתכם לקנות דברים שלא מצריכים ממנו כל התאמצות עם רווח קל  

איפה כאן החיסכון אם אתם לא יכולים לקנות הכל ? כמה כבר תחסכו רק בגרניט ובכלים סניטיריים ? כל המסע המפרך הזה ולא לקנות ככל האפשר ?  שהרי כל מה שלא תרכשו בסין תצטרכו לרכוש בישראל במחיר פי 10 . 

ידוע לכולכם שאלומיניום לבית ממוצע עולה בישראל בין 80,000 שקל ל120,000 שקל . [בלא להזכיר את הבתים הגדולים יותר שם זה מגיע גם ל180,000 שקל]  

סכום מכובד לכל הדעות .עשו לעצמכם חישובי יכולת .חישובי צורך .ותחליטו אם להשקיע את הכסף בישראל .או לחסוך אותו בסין . חיסכון של חצי מ 120.000 זה מחירו של רכב קטן חדש בישראל . 



logo בניית אתרים