טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


ייבוא מסין - yiwu על קצה המזלג

YIWU [אייו] עיר הסחר הבינלאומית של סין . העיר היחידה בסין שהלקוח יכול לרכוש סחורות בכמויות קטנות בסיטונאות . בעיר זו נמצא מרכז הסחר הבינלאומי בסין. מרכז הסחר משתרע על שטח של4.400.000 מ 'ר של חנויות מפעל .4.4 מיליון מר .נציגויות וחדרי תצוגה של כל המפעלים בסין .  

במרכזי הסחר וברחובות סביבם תוכלו למצוא כל מוצר שחלמתם עליו. תיקים ארנקים .אקססוריז . ביגוד .הלבשה תחתונה . צעצועים . חומרי בנין .סניטיציה ,דלתות חלונות , מפעלי ברזל . נגריות .  מפעלי פרקטים . מתחם ענק בן אלפי מ'ר של עץ ומוצריו .למעשה כל מוצרי הצריכה שבהם אתם נתקלים ביום יום בישראל ובעולם מגיעים מכאן.

מבדיקה שערכו הסינים ,לקוח שיבקר במרקט העולמי וישהה בו 5 דקות בכל חנות מפעל יצטרך חודשיים על מנת לסיים את הביקור בכל חנויות המפעל ,וזאת מבלי להזכיר את 100.000 המפעלים בעיר , ומבלי לקחת בחשבון את כל העסקים הפזורים ברחובות העיר . 


בעיר קיימים מרכזי צרכי בניה ענקיים הנקראים " בילידינג מטריאל מרקט " ."ודקוריישן סנטר " וסביבו רחובות עם מפעלים ותצוגות של כל מוצרי הגמר לבית. ו " מרכז התאורה הגדול ".

מרחק 20 דקות נסיעה נגיע למרכז הרהיטים הגדול ביותר ,שהוקם לפני 5 שנים .בנוסף למרכז הישן יותר . שם תמצאו את כל הרהיטים שחלמתם עליהם במחירים שלא חלמתם עליהם.

במרחק 40 דקות נסיעה נגיע" לעיר האבן " עיר זו מתמחה בגרניט ,שיש ואבנים טבעיות .כבר בכניסה תוכלו לראות גושי שיש וגרניט ענקיים בגובה 2 קומות. שאותם הסינים מנסרים לפרוסות . באותו מרחק נמצא את עיר העץ ,עיר המייצרת רהיטי עץ מלא מגזעי עץ ענקיים .

סביב העיר בתוך הפרובינציה עצמה קיימים אלפי מפעלים כל מפעל מתמחה במוצריו .

בכל העיר פזורות שכונות שלמות שמייצרות ומספקות מוצרים בלעדיים שלהם .רחוב לגרביים .שכונה שמייצרת צעיפים. רחובות לאביזרי רכב. רחובות לחומרי בנין .זכוכית . מטבחים .מעקים ומדרגות. אלומיניום ועוד.

YIWU נחשבת לעיר שהשהייה בה זולה יותר משאר הערים בסין . זו עיר מסחר וייצור והתנהלות העיר מסחרית ותעשיה גרידא .אין כאן תיירות .לא אטרקציות ולא מסלולי טיול. מסחר יצור ויצוא , העיר שוקקת חיי מסחר ועבודה . 

חווית הקניה בעיר מרתקת , המגוון עצום .אפשרויות בלתי מוגבלות. שיטות מסחר שונות . תרבות שונה . שפה מורכבת בעלת ניבים רבים וניב מקומי .מאכלים מוזרים . ואנשים שונים. ומאות אלפי קנינים ולקוחות מכל העולם .

YIWU עיר המרכזת בתוכה את כל מוצרי הצריכה המשווקים לעולם, עיר המתאימה עצמה לכל דרישות העולם . למעשה YIWU היא אזור התעשיה של העולם.

תנופת הבניה בעיר עולה על כל דמיון ,מבנים רבי קומות ,וילות, בתים ומשרדים נבנים מסביב לשעון ללא הפסקה [בונים גם בלילה ] חומרי הבנין והצריכה לתנופת הבניה בעיר יכולים למלא את כל מדינת ישראל לעשור הבא .

YIWU רחוקה משנגחאי כ 4 שעות נסיעה.  .תחלפו על פני כפרים שונים .הרים ענקיים. גשרים .מנהרות . כבישי אגרה גדולים. ועוד. נסיעה ברכבת המהירה משנגחאי היא חוויה בפני עצמה . 

אייו היא העיר היחידה בסין ללא מע'מ .ללא מיסים עקיפים . ללא ארנונה . ללא אגרות שונות ומשונות . ללא דוחות חניה ב95 % משטח העיר .ומס אחיד אחד לכל העסקים . כשקוב מים עולה אגורות בודדות בלבד . עיר שמשפחת פועלים סיניים יכולים להתקיים ב 20 יואן ליום . [12שקלים]כשסוויטה במלון מפואר לזוג כולל ארוחת בוקר עולה כ 200 שקלים ללילה .

YIWU .איזה יבואן לא מכיר את העיר המטורפת הזו.  כל היבואנים מישראל ומקצות העולם מגיעים לכאן למלא סחורות מגוונות במכולות ללא הגבלת כמות ובסיטונאות . כ 2 מיליון זרים קנינים וסוחרים מכל העולם נמצאים בעיר בכל דקה נתונה ..

העיר אייו .עיר שרוב המכוניות בה מסחריות ,משאיות עמוסות במכולות חורשות את העיר לאורכה ולרוחבה כל היום והלילה בדרכם לנמלים בשנגחאי או בנינגבו . מאורת נמלים של מיליוני אנשים פועלים ללא פנאי לחיים פרטיים ולבילויים כמו בישראל או במערב.

עיר שיש בה הכל מכל וכל ,בכל איכות החל מהפשוט ועד האיכותי ביותר במחירים שאין באף עיר אחרת .
                                
בערבים לאחר שעות העבודה תוכלו לטייל בעיר YIWU .בשוק לילה .שוק שעובד רק בלילה עד 4 בבוקר. כאן תוכלו לרכוש מכל הבא ליד במחיר שאין דומה לו .מותגים .שעוני יד . ביגוד . וכל שתעלו בדימיונכם. 

תוכלו לבקר ברובע המוסלמי הסמוך .[אין כל חשש ] לאכול במסעדות המוסלמיות פלאפל חומוס ועוד. 

תוכלו לבקר בבארים המקומיים .ובבארים לזרים שם תוכלו לפגוש אנשי עסקים מכל קצות העולם.

תוכלו להנות ממכוני המסאג'ים בעיר .הנקראים [,פוט מסאג ] שם תקבלו מסג רפלקסולוגי  מרגיע ובריאותי. אחרי מסאג כזה אתם תירדמו כמו תינוקות. ולמחרת תרגישו נמרצים להמשיך בקניות.

חווית קניה בעיר שארוחת צהריים עולה בה 10 יואן ובקבוק קולה בפיצוציה עולה שקל וחצי . כשקונים ורואים שהתקציב לא נגמר זו פשוט חוויה !

https://www.youtube.com/watch?v=jpgfBo_uqag  סרטון של CNN 

logo בניית אתרים