טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


גאונג'ו נמצאת במחזו גאונדונג בדרום כנ'ל לגבי פושן שיימן שונדה ושנטו ושנזן.. לפני מספר שנים הטילה ממשלת הפרובינציה רפורמת מס על כל המחוז. כל עסק מחויב במעמ של 17 % מהמכירה [כלול כבר במחיר הקניה מראש כמו בישראל כולל מעמ ]. לא ניתן להתחמק מזה מאחר והסחורה היא ליצוא והכל מתועד בדוקומנטים .
בואו ננסה להבין מדוע המחיר בישראל כפול ויותר מהמחיר בסין ,למרות שהיבואנים המסחריים בישראל קונים כאן בסין זול יותר ממה שאתם תקנו כאן בסין ,מאחר ויבואנים מזמינים בכמויות של מאות אלפים ובתדירות קבועה . הרי את אותו המכס והמע'מ שאתם משלמים ביבוא אישי .משלמים גם היבואנים , הוצאות השינוע .מכולות .הובלות ועמלות משלמים גם היבואנים ... אז למה המחיר בארץ פי 4 ואף יותר?
YIWU [אייו] עיר הסחר הבילאומית של סין .העיר היחידה בסין שהלקוח יכול לרכוש סחורות בכמויות קטנות בסיטונאות . בעיר זו נמצא מרכז הסחר הבינלאומי בסין. מרכז הסחר משתרע על שטח של2.400.000 מ 'ר של חנויות מפעל .[ 2.5 מיליון מר ] נציגויות וחדרי תצוגה של כל המפעלים בסין .
סין רבותי זה לא ישראל [וגם לא אירופה ואמריקה ] אבל אותנו מעניין ישראל לכן נתמקד בהבדלים ביננו לבין סין. דיברנו רבות על כך שבישראל מטילים רווח גולמי של מאות אחוזים על המוצרים שמיובאים מסין ופרשנו לפניכם את הסיבות ... לא כך ב YIWU... רוב העסקים בעיר YIWU מטילים רווח גולמי של 15 ל 25 % על המוצרים [אגב יש לי מפעל בסין ואני יצרן כמו כולם כאן .הרווח הנמוך הוא אמיתי ,אך כמות המכירות גדולה ] ,
בשנה וחצי האחרונה צצו "חברות" ומעצבים שקפצו לעגלת היבוא מסין ,בלי כל ידע ונסיון בסין ורובם אף בלי ידע ונסיון בענפי הבניה . רובם אינם שוהים דרך קבע בסין אלא בישראל "וצדים "לקוחות כדי לממן לעצמם גם את הכרטיס טיסה לסין . פשוט הקימו אתר אינטרנט מפואר בעלות של 5000 שקל ובישראל כמו בישראל "פראיירים לא נגמרים .הם רק מתחלפים כל הזמן " . תמיד יהיו לקוחות שיתפתו לעמלה זולה יותר .או שסתם יעמדו מול אדם עם לשון חלקלקה שיצליח לפתות אותם . שהרי שמעתי לאחרונה שנוכל הצליח למכור "איי פונים "לאנשים בישראל במחיר מוזל כשהם מפקידים לו לחשבון הבנק כסף מראש ,ומקבלים אוויר . אז אל תתפלאו שיש כאלו שטסים לסין עם מלווה שלא מבין דבר וחצי דבר בסין או בענפי הבניה.
אלומיניום בסין מאות פניות קיבלתי לגבי אלומיניום בסין .ולא לחינם ,אלומיניום בישראל הוא ההוצאה הכבדה ביותר בבנית הבית , ממוצע של 120.000 שקל לחלונות ותריסים לבית ממוצע ,ועד כ 200.000 שקל ! השאלה המתבקשת .האם באמת המחיר המופקע הזה מוצדק ? ממש ממש לא . מדובר כאן על רווחים של מאות אחוזים ללא כל הצדקה . 4 חברות שולטות במשק האלומיניום בישראל .המובילה שבהם היא חברת קליל . שחולשת על שוק נכבד באלומיניום ומוכרת לכל משפץ ובונה .קליל מחזיקה תצוגות ברחבי הארץ אך אינה מציעה מחיר אלא מציעה מתקין מורשה שרוכש ממנה את המוצר ומתקין אותו בביתכם . מאות הלקוחות פונים אלי מבקשים לבדוק רכישה של חלונות אלומיניום בסין . כאן המחיר הממוצע אינו 120.000 שקל אלא כ50.000 שקל עד הארץ כולל כל ההוצאות הכרוכות .
logo בניית אתרים