טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


יבוא מסין - למה כדאי לנסוע עם בעל מקצוע בענף הבניה

רבבות ישראלים נוסעים לסין לרכוש תכולת בית ומוצרי גמר ונופלים בפח ,איני מדבר רק על אלו שקיבלו "עקיצה " וכל הכסף שלהם ירד לטמיון ,אלו נפלו כמובן על נוכלים ישראלם שיש רבים מהם כאן בסין ,אלו נפולת של פושעים או נוכלים קטנים מישראל שהצליחו לברוח מהארץ ןלהשאיר אחריהם שובל של אנשים "פגועים " עקיצות קטנות חובות בהוצלפ נושים וכו .אלו השתכנו כאן בסין בעיקר בגואנגזו ובפושן הקימו משרדים וחברות קש פקיטיביות והחלו עם אותם קומבינות כמו בישראל . בסין החוק אינו מכיר אותם והם יכולים להתחיל דף חדש מבלי לחשוף את קופת השרצים שלהם . לאט לאט הם מצליחים לעקוץ ישראלים וגם ספקים ויצרנים סינים . עד כאן בקצרה על "מכת הנוכלים " בגואנגזו ובפושן בתחום תכולת בית בעיקר .

לגבי אלו הלקוחות שנוסעים עם חברות לכאורה שאינם מגיעות מתחום ענפי הבניה אלו מספידים את כספם בגלל חוסר מקצועיות וחוסר ידע כללי בבניה ובחומרי בניה . אלו באו לסין מתוך תקווה לעשות "מכה " ועד שהמכה תגיע הם צריכים מכות קטנות . ואתם המכות הקטנות .  יש מילין סיפורים היום יותר מבעבר על אנשים שנסעו לסין והסחורה הגיעה שונה . המידות היו לא מדוייקות . הרבה פגמי ייצור . הרבה מוצרים שונים ,צבעים וגוונים אחרים ממה שהוזמן . חוסרים בפריטים ממוצר אחד . חבלות ושירטות העמסה לא נכונה של המכולה .ניירת בעייתית שגורמת למכס בישראל לפרוק את כל המכולה מחשש להברחות . ניירת פיקטיבית . הרבה שברים במכולה . ועוד ועוד .

לאחרונה תשמעו מכל מי שתגידו לו שאתם מתכוונים לנסוע לסין להביא מוצרי גמר ותכולה לבית שהוא יקפוץ בבהלה וישכנע אתכם לא לנסוע כי שכן שלו נסע והיו לו הרבה צרות ואחד יגיד ששמע מחברים ששכן שלהם נפל עם התכולה והפסיד את כספו ,ואחד יספר שקרוב משפחה נסע וחזר ללא כלום כי לא מצא כלום מתאים לעיצוב שלו . ואחד יגיד שהכל הגיע שבור ומידות לא נכונות וכו . נכון מאד זה קרה קורה וימשיך לקרות כל עוד הלקוחות ימשיכו להתפתות לחאפרים ומאכרים לא מקצועיים . תמיד יהיו את הישראלים ההרפתקנים האלו שיעיזו לנסוע עם מי שפיתה אותם בעמלה זולה או בכרטיסי טיסה חינם או במלון חינם כאילו זה מבצע לקנית מיקסר מדלת לדלת . הישראלים הם החכמים ביותר ודווקא בגלל זה הם אוכלים אותה הכי הרבה ונעקצים יותר מכל אחד אחר בעולם . 

לנסוע לסין עם חאפר או מאכר זה בדיוק כמו לקחת קבלן שלד שאין לו כל נסיון וידע בבניה . בדיוק כמו לתת לנהג טרקטור לעצב לכם את הבית , ודווקא ביבוא חומרי גמר ותכולת בית מסין דווקא בזה הלקוחות לא מקפידים לבדוק לעומק ומתפתים אחרי אתרי אינטרנט מפוארים או אתרי  מדריך "לבנית בית " או מדריכים מפוקפקים באינטרנט שגוזרים עליהם קופון מהמלווה שעליו המליצו ולא בגלל שהוא מקצוען או אמין .אלא רק בעבור בצע כסף ..

ובסופו של תהליך רק אתם אשמים בנפילה שלכם .. אתם מקלים ראש בבעלי מקצוע ובוחרים דווקא את חלקלקי הלשון שמצליחים להוליך אתכם שולל . האשמה היא עליכם קודם כל
logo בניית אתרים