טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות נוספות - לייבא את הבית מסין


יבוא מסין לבית פרטי - שאלה ליגאל בבקשה

קראתי עליך רבות ואכן אתה די מפורסם בתחום וגם המתחרים שלך מודים בכך .  אך בכל הכתבות ובאתר שלך ובעצם בכל מקום אתה מדגיש שחובה מלווה מקצועי בסין שמגיע מתחום הבניה ולדעתי זה נכון מאד . אבל אם אני נוסעת עם המעצבת שלי בסין אז למה חובה עוד בעל מקצוע בענף הבניה הרי היא מקצועית בענף הבניה ואם היא מתלווה אלי אז מספיק לי שהחברה המלווה לא תהיה מקצועית ויתנו לי נציג סיני ,  האם לא כך?

ובכן על פי שאלתך זו נראה שאינך מבינה מה תפקידה של מעצבת ומה יכולותיה ומגבלותיה . מה זו מעצבת ? זו אחת שעברה קורס עיצוב בסיסי של בין 3 חודשים ל 6 חודשים באחת מהמכללות . כל אחד ואחת יכול לסיים קורס כזה בקלות ויקבל תעודה על כך אך אין זה אומר שהוא באמת מעצב טוב לא כל אחד נולד עם כישרון לעיצוב .ואם נולדת בלי כישרון כזה תוכל ללמוד עיצוב אבל לעולם לא תגיע ליכולות של אחד שנולד עם כישרון עיצובי אומנותי ובטח אין לה כישרון בבניה עצמה ! 

תפקידה של המעצבת הוא לעצב לכם את הבית עם שילוב המוצרים והגוונים . ברוב המקרים הידע שלה בענפי הבניה הוא מאד שטחי ואם קים אזי הוא תיאורטי ומועט מאד . המעצבת בדרך כלל תנסה להתאים לכם גוונים של מוצרים ותאורה תואמים ותנסה ליצור שילוב נכון ביניהם ,למעצבת אין כל ידע מעשי בבניה ובהתקנה והיא לעולם לא תוכל להתחרות עם קבלן גמר בכל הקשור לבניה ולהתקנה . בכל שנותיי בענפי הבניה נקלתי בהרבה מעצבים ואדריכלים, כבודם במקומו מונח אבל תפקידם ויכולתיהם מוגבלים לתפקידם ואינם משתווים לקבלן מבצע בשטח . ולנסוע לסין עם מעצבת בלבד ולחשוב שהיא כבר פתרה לכם את כל הבעיות והטעויות והיא הסגנית של אלוקים זו טעות שתעלה ביוקר נוסיף על כך שההכרות שלה עם סין מאד שטחית ולוקה בחסר .  היא תדע לבחור עיצוב של אסלה אבל היא לא תשים לב לשיטת ההתקנה של אותה אסלה , האם אסלה זו תואמת למערכות המים בישראל ? או למערכות המים באפריקה , וסין כידוע לכם מייצרת גם עבור אפריקה וכל העולם כולו . ובכל מדינה שיטה אחרת ,התקנה אחרת , פתחים אחרים . כיווני כניסה ויציאה שונים פתיחה שונה ועוד ועוד . מעצבת או אדריכל תפקידם מוגדר בתבליך , הם אינם תחליף למלווה מקצועי בסין !


יבוא מסין לבית .שאלה

חברות ישראליות המתחרות שלך דרשו מעמ על העמלה שלהם . האם גם אצלך זה כך ? והאם זה לא חסרון שאתה לא גם חברה בישראל ?

לשמחתי החברה שלי היא סינית חוקית וממילא בעיר שלנו אין מעמ כך שאני זול בעמלה שלי מכל החברות האחרות שרשומות בישראל כחברה ונאלצות לגבות מכם מעמ ומיסים גבוהים .. לגבי חברה בישראל. בכל חברה קיים סיכול ולדעתי בישראל הסיכון גבוה יותר. אני ישראלי אשתי וילדיי בישראל אמי ואחי ואחיותי בישראל וכל משפחתי המורחבת בישראל. אני תוש ואזרח ישראלי שעושה עסקים בעולם. אין כל שוני ביני לבין שאר החברות בישראל והשוני היחידי שאני משלם מיסים בסין ולא קורס תחת המיסים של ישראל ולפיכך גם  אתם מרוויחים מכך.


יבוא אישי לבית , שאלה לגבי המגוון

לכל השואלים לגבי מגוון באייו בעקבות כל החברות מגואנגזו ופושן המנסות להכפיש את אייו עם טענות מופרכות של סחורה גרועה ומגוון קטן יחסית ,הנה האמת לאמיתה בלי להסתיר או לעגל פינות. 

התשובה היא קצרה ותמציתית מאד . כל התמונות באתר שלי כאן בכל הדפים ובגלריה צולמו בבתי לקוחותינו בישראל וכל אחד ואחד מכם יכול לבקר בכל בית שהוא יבחר ולהתרשם מהמבחר והמגוון והאיכות שלנו באייו ב30 % פחות מבפושן או גאונגזו .או מבכל עיר אחרת בסין . איכות המוצרים שלנו אינה מוטלת בספק . המגוון הוא ענק ותואם לכל עיצוב שתבחרו ...
logo בניית אתרים