טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

יבוא מוצרים מסין - שאלות ותשובות


הבנו מדבריך שאתה עוסק בתחום הרבה שנים . אבל בכל אתרי האינטרנט המתחרים שלך כותבים שהם גם הרבה שנים בתחום ויש להם נסיון רב בענף והיו כאלו שכתבו שהם ראשונים בתחום ויש להם נסיון של 20 שנה . מה עושים איך מוצאים את האדם הנכון.


על איזה נסיון הם מדברים?  פשוט קשקוש . אין להם כל נסיון בענפי הבניה והם חאפרים ומאכרים וקומבינטורים בעיקר, שהקימו "חברה " לכאורה  , לא היה קיים טרנד של יבוא תכולת בית מסין לפני 20 שנה 15 ,קישקוש בלבוש  ,ואיזה נסיון יש להם   ? מישהו מהם מבין משהו בענפי הבניה ? מישהו מהם יודע איך מודדים משקוף דלת  ? או מה בא לפני טיח ? אלו " חאפרים ים תיכונים " שלא מבינים ביבוא מקצועי בכלל, מה להם ולדלתות ? לחלונות ? למטבחים ?  המטבח היחידי שהם ראו בחייהם הוא מהצד של המכינים קפה.


למה לקנות בסין. שאלה

שלום לך אנחנו קבוצה של 6 שכנים שמתחילים בניה של בתינו באזור הצפון לכל אחד מאיתנו יש מעצבת או ארכיטקט משלו שאין בינהם כל קשר .כל המעצבות והאדריכלים של כולנו ניסו בכל כוחם לשכנע אותנו לא לנסוע לסין ואף חלק הסכימו ללוות אותנו לקניות בישראל מבלי לחייב אותנו בעלות ימי עבודה שלהם בימי סיבובי הקניות בישראל והמליצו לנו לקנות בכל מיני חנויות של יבואנים שנחשבים יוקרתיים ושיבחו אותם , לכולנו זה נראה מוזר שכל המעצבים שאין להם כל קשר האחד לשני ניסו לשכנע אותנו ואת שכנינו לא לנסוע לסין .. למה לדעתך זה קורה ?

קל מאד. רוב האדריכלים והמעצבות למיניהם כמעט בלא יוצא מן הכלל מקבלות בין 10 ל 30 % על כל קניה שלכם אצל כל היבואנים והספקים בישראל שאליהם הם יקחו אתכם . . 
אני כקבלן בעברי עבדתי עם עשרות אדריכלים ומעצבות שגבו על חשבונכם עשרות אלפי שקלים אצל הספקים שאתכם הם הביאו לשם לרכוש .וגם אני הייתי כקבלן בישראל נותן קופון לאדריכל שהמליץ עלי .   אצלי כאן בסין הם לא מקבלים  .לא ממני ולא מהספקים שלי  בסין ,  למרות שהם ביקשו לא אחת , לא כי אני לא רוצה יותר לקוחות אלא רק כי איני יכול לתת להם עמלה מתוך העמלה הקטנה שאני גובה מכם עבור התהליך שלי, כל הישראלים המעורבים בבניה שלכם גובים על גבכם בכל מקום עמלות מטורפות על בסיס קבוע   "כאילו קיבלתם הנחה אצל היבואן שהן עובדות איתו " מעצבות שנוסעות לגואנגזו ופושן מקבלות 10 עד 20 % עמלה מהמלווה שלכם שהם כביכול המליצו עליו כאילו הוא בעל מקצוע הגון ישר ומקצועי , פשוט קשקוש הם ממליצים עליו כי הוא מפריש להם עמלה גבוהה על גבכם וגובה אותה על גבכם מהספקים הסינים בגואנגזו ובפושן .  המלווה שלכם גובה על גבכם מהספקים בסין עוד בין 20 ל30 % עמלה נוספת מהספק שמעביר לו את זה אחר כך לאחר שכבר נסעתם חזרה לישראל  .
כל החברות המלוות {כולם בלא יוצא מן הכלל ושמישהו ינסה להכחיש את זה } בגואנגזו ובפושן גובות על גבכם עמלות מטורפות מהספקים שאליהם תיכנסו לרכוש ואם הגעתם דרך המעצבת שלהם או האדריכל שלהם 10 אחוז עובר מיד אליהם . בגואנגזו ובפושן הדבר מקובל בעיר ואין איסור חוקי לכך אצל כל החברות הישראליות וגם החברות הסיניות.

ב-YIWU [אייו] לא ניתן כי זו עיר סיטונאית ולא מוכרים כאן ברווחים עצומים אלא ברווח קטן מאד כך שלא נותר מרווח לתת למישהו עמלה . מער לכך הדבר אסור כאן  על פי חוק וכל המפר חוק זה צפוי למאסר וקנס כספי גבוה וגירוש מסין לצמיתות ויש על כך אכיפה מוגברת דרך המשטרה ומשרד המסחר והתעשיה בעיר.  ספק שתבקש ממנו עמלה ירים טלפון אחד להנהלת אירגון התעשיה בעיר ואתה מוצא את עצמך עף מסין  . אף אחד לא משחק באש כאן . והסוחרים לא מכירים ולא מוכנים כאן לקבל דבר כזה,  חד משמעי .. בגואנגזו ובפושן זו  "דרך חיים " !
כאן המחירים קבועים נמוכים וסיטונאים בלי קומבינות ובלי משחקים מסוכנים  בלי לתת עמלות לכל ארחי פרחי ולקרוע את הלקוחות במחירים , זו עיר תעשיה ומסחר וכדי שימשיכו להגיע לכאן כל קניני העולם העיר שומרת על רמת מחירים זולה מאד . 


לייבא את הבית מסין

אנחנו רוצים לבוא לסין אבל רועדים מפחד והיינו מעדיפים לרכוש בארץ אבל אין לנו תקציב לכך בישראל. איך מתנתקים מהפחד הזה ?


לרגע זה עשיתי 329 בתים וברובם הלקוחות כבר מתגוררים בהם מזה מספר שנים ,אני בקשר נהדר עם כל הלקוחות שלי ומבקר אצלם תדיר כשאני בישראל  . מי שבוחר בי  כמלווה שלו בוחר בי  בגלל מספר פרמטרים שהוא בדק ואל מול המלצות ובתים שהוא ראה ובעיקר אמינות מקצועיות ונסיון וותק וקיום הבטחות .
זה בסדר להיות בפחדים וחרדות אבל ברגע שבדקתם אותי וכיסיתם את כל  האפשרויות "לנפילה "  שימו את החששות בישראל  ,  אני לצורך העניין "המדריך " המנוסה בתהליך . וכמדריך מנוסה ומקצועי אני גם בעל ביטחון עצמי ושולט בכל פרט הכי קטן בתהליך בעיקר שאני מעל 20 שנה עוסק בענפי הבניה וביבוא מסין  ולכן אוביל את הלקוחות בבטחה בכל מקום ובכל מוצר  וזה אמור להקרין על הלקוחות ביטחון ומקצועיות בדיוק כמו הרופא שלכם
קיר מחופה באבן במסעדה

קיר מחופה באבן במסעדה

logo בניית אתרים