טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


יבוא אלומיניום מסין

מאות פניות קיבלתי לגבי אלומיניום בסין. ולא לחינם, אלומיניום בישראל הוא ההוצאה הכבדה ביותר בבנית הבית, ממוצע של 120.000 שקל לחלונות ותריסים לבית ממוצע ועד כ 200.000 שקל! 

השאלה המתבקשת .האם באמת המחיר המופקע הזה מוצדק ?  ממש ממש לא . מדובר כאן על רווחים של מאות אחוזים ללא כל הצדקה . רווח חזירי מוטל על מוצרים אלו במיוחד וגם על מוצרים אחרים בישראל!!!
 
4 חברות שולטות במשק האלומיניום בישראל .המובילה שבהם היא חברת קליל. שחולשת על שוק נכבד באלומיניום ומוכרת לכל משפץ ובונה . קליל מחזיקה תצוגות ברחבי הארץ אך אינה מציעה מחיר אלא מציעה מתקין מורשה שרוכש ממנה את המוצר ומתקין אותו בביתכם .קליל מפקיעה מחירים והמתקין מפקיע מחירים והנה כולם "אוכלים " בדרך!
 
מאות הלקוחות פונים אלי מבקשים לבדוק רכישה של חלונות אלומיניום בסין . כאן המחיר הממוצע  כ 60.000 שקל עד הארץ כולל כל ההוצאות הכרוכות.

 
מה באמת ההבדל בין אלומניום בישראל ובסין ?  יש הבדל ! אין לנו כאן פרופיל בלגי או קליל אופיס . אנחנו מחזיקים תואם פרופיל 7000 הפופולרי לגבי חלונות הזזה .ולפתחים גדולים יש לנו פרופיל זהה לישראל עם מסילות וגלגלים הנעים בקלילות .  לגבי שאר הפתחים בבית יש לנו גם קיפ ודריי קיפ ופתיחה ודלתות אלומיניום כמעט כמו בישראל.

אין לנו תריס אור שמכניס 10 ממ אור אלא יש לנו תריס אור שמכניס רק 5 ממ אור . אבל שלנו עולה חצי ! יש לנו תריסים חשמליים ויש לנו גם תריסים בין הזכוכיות ! יש לנו זכוכיות טריפלקס בכל עובי . יש לנו זכוכית  בידודית . ויש לנו  גם מחוסם !
 


נשאלה השאלה
. האם בגלל זה אנחנו צריכים לשלם כ 70.000 שקל עד 130.000 יותר מהנדרש לכל בית ?  שהרי איכות החומר היא אותה איכות . ציפוי האנודייז אותו ציפוי . העבודה והחיבורים באותה שיטה . הפירזול הנעילות ,הגומיות ,המברשות , הגלגלים , המסילות , הרשתות .הידיות . הזכוכיות . והייצור, כמו בארץ .
 
בדבריי אלו איני מנסה לשכנע אף אחד לקנות משהו , אני רק שם אתכם מול "המראה " של המציאות בישראל ,וכאחד שיש לו משפחה בישראל ומרגיש את יוקר המחייה בישראל דרך ההוצאות של ילדיי ומשפחתי אני לא מוכן לתת יד לאף " מדינת הון ושלטון ומונופול  לדפוק אותי באלפי אחוזי רווח !!

לא אתן לבעלי ההון להתעשר על חשבוני ,ולא אתן יד להון ושלטון שחוברים להם יחד והופכים אותנו לעבדים שלהם כשאת רוב השכר שלנו הם לוקחים דרך הוצאות ומיסים עקיפים מכבידים.


אם אהבתם את המוצר שלנו והסתפקתם בו תרוויחו עשרות אלפי שקלים רק על האלומניום בבית.

 
logo בניית אתרים