טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com


יבוא אישי מסין - מדוע בסין זה עולה חצי מחיר?

בואו ננסה להבין מדוע המחיר בישראל כפול ויותר מהמחיר בסין ,למרות שהיבואנים המסחריים בישראל קונים כאן בסין זול יותר ממה שאתם תקנו כאן בסין ,מאחר ויבואנים מזמינים בכמויות של מאות אלפים ובתדירות קבועה.

הרי את אותו המכס והמע'מ שאתם משלמים ביבוא אישי .משלמים גם היבואנים , הוצאות השינוע .מכולות .הובלות ועמלות משלמים גם היבואנים ... אז למה המחיר בארץ פי 4 ואף יותר?

מטבח עץ אלון מלא בביתם של חן והדס בצפון

מעבר לתשלום המכס והמע'מ היבואן נדרש לשלם מיסים עקיפים. [ראה כתבות מהעיתונים בהמשך]
היבואן משלם מיסים עקיפים כבדים ורבים . מחסנים מלגזות .נהגים. עובדים. ביטוח לאומי לעובדים .משכורות .תנאים סוציאליים . חופשות לעובדים. ימי מחלה . חופשת הריון . מס הכנסה. מעמ. ביטוח לאומי  פיצויים .פנסיה .רכבים צמודים  אגרות שונות . תקנים ,דוחות חניה לרכבי החלוקה .ביטוחים שונים ולרכבים .טסט שנתי לרכבים בעסק .תיקונים לרכבים .דלק יקר מאד. אגרות שילוט ,ארנונה, תקציב פירסום. בלאי, רואה חשבון .הנהלת חשבונות כפולה . מימון בנקים ליבוא במזומן. ריביות ועמלות שונות . ועוד הוצאות מצטברות רבות.

כל אלו מביאים אותו למצב שהוא חיב לתמחר את מוצריו שהוא מייבא  ב500 % אחוזי רווח לפחות .עוד לפני שהוא הרוויח לעצמו את משכורתו האישית שגם היא נכבדה לכל הדעות.
 
ליסה השותפה שלי ,וניקול מנהלת המשרד שלנו  בסיבוב עם לקוחות                                    

מתוך עיתון גלובס
הייתי ממליץ לאוצר להחיל מע"מ דיפרנציאלי בגזרות ברורות, כלומר להבדיל בין מותרות לבין מוצרי בסיס, וכך להימנע מהמקומות הבעייתיים. לא הייתי רוצה לראות גבר בן ארבעים, בעל מידות, לובש חולצה שקנה בחנות ילדים הפטורה ממס עקיף, וגם לא הייתי רוצה לראות עוגת קרם משובחת הנקנית בפטור ממע"מ המיועד ללחם אחיד. כולנו יודעים לזהות היטב מה זה רכב יוקרה, וודאי שנדע לזהות דירת יוקרה על פי מחירה. אם באירופה יודעים איך לעשות זאת, אני חושב שגם אנחנו נצליח.

"על רקע מחאת האוהלים, לא ניתן שלא להתייחס גם למיסוי הנדל"ן. לא צריך אמצעי ראייה מיוחד כדי לראות שלטענת האחידות אין אחיזה במציאות כשמדובר בשוק הנדל"ן. תשלומי שכר דירה למגורים פטורים אמנם ממע"מ, אך מי שרוכש דירה למגוריו ישלם מסי רכישה בסכומים מרשימים ביותר. ניתן להבחין בין דירות בקלות רבה, על פי המחיר. אפשר לקבוע מס רכישה מדורג, שיהיה תלוי במחיר הדירה. כך ניתן יהיה לגבות מסים רבים יותר, מהאנשים הנכונים".
 
נכון ממשלות ישראל לדורותיהם הם אלו שמפליאות בנו מיסים "בלי הפסקה" גזרות כלכליות וכו.

אבל שתדעו שאנחנו אשמים בכך לא פחות . אנו תורמים רבות ליוקר המחיה בישראל .קודם כל אנו קונים ללא הפסקה ,והכל מכל הבא ליד .מותגים יקרים .חנויות פלצניות . אנחנו לא מוותרים על "הגחמות " שלנו גם במחיר של "מינוס "כבד בבנק . אנחנו נקנה בקניונים יקרים . בחניות יוקרתיות . ובעיקר נקנה מותרות שאפשר גם בלעדיהם . רובנו אינם יודעים מה המושג "קניה נבונה " ואנו לא מכלכלים דרכינו בתבונה . לא חיים לפי תקציב . לא מחפשים אלטרנטיבות זולות יותר. אנו מושפעים רבות מהפרסומות בטלוויזיה ששוטפות לנו את המוח . אנו לא מוצאים חלופות נאותות .כי קל לנו פשוט לשלם ולגמור עם זה. מעט מאמץ כדי לחסוך, ואנו כבר מעדיפים לשלם יותר רק שיעזבו אותנו.

לכן אני תמיד טוען ,מי שחושב שקשה לו להשקיע מאמץ ולחסוך 50% שישאר בארץ ויקנה "באולם תצוגה פלצני " זה ממש קל .אתה ניגש לאולם אחד ,בוחר ,שולף כרטיס אשראי . נכנס למינוס והלוואות נוספות .והנה הסחורה תוך שבוע אצלך בבית .יש לזה מחיר רבותיי .והמחיר הוא מאות אלפי שקלים יותר ...

לאלו שבוחרים לנסוע דווקא לגואנגזו או לערים יקרות אחרות בסין .עשו לעצמכם טובה ותישארו בארץ .תרוויחו יותר בקניה בישראל.. אני חוזר ואומר ,אין סיבה להגיע לסין אם בחרתם עיר יקרה .זו פשוט "טיפשות"  ... אני לא ממש מבין , למה לנסוע מישראל היקרה לעיר יקרה אחרת ? לזה תקראו קניה נבונה ? זו תהיה הקניה הכי טיפשית שראיתי בחיי .

מתוך ידיעות אחרונות
איך אנחנו יודעים שזה המצב? פשוט מאוד. מנתונים שפרסם משרד החינוך עולה כי רק 900 בתי ספר מתוך 4500 הקיימים הצטרפו לפרוייקט השאלת ספרים, שפועל תחת העיקרון הפשוט: תשלום אחיד עבוד תלמיד (280 שקלים לתלמיד יסודי ו-320 שקלים לתלמידי תיכון) עבורו הם מקבלים את כל ספרי הלימוד בתחילת שנת הלימודים ומחזירים אותם בסיומה. כדי להצטרף לפרוייקט נדרש כי 60% מהורי בית הספר יחתמו על הסכמת לפרוייקט (לעומת הסכמה של 90% שנדרשה בעבר) - ועדיין, כפי שציינו, פחות מחמישית מההורים הצטרפו לפרוייקט. גם בבתי ספר בהם לא ניתן היה ליישם את פרוייקט השאלת הספרים, ניתן עדיין לקנות ספרים משומשים, המוזילים את סל הקניות ב-35% עד 50%, חיסכון של מאות ואף אלפי שקלים למשפחה. ועדיין הורים רבים, בלחץ הילדים, רוכשים ספרים חדשים.   

הנה הדוגמא מתוך עיתון ידיעות אחרונות, יש אלטרנטיבה זולה לקנית ציוד בית ספר ועדיין כולם משלמים יותר וקונים חדש וכמובן זורקים בסוף השימוש . כך בכל המוצרים בארץ . כשביבי ולפיד רואים שהציבור ממשיך לקנות יקר למרות המחאה ,כשהם רואים שהציבור מפרנס יפה את הבנקים ואת בעלי ההון המקורבים לשילטון ,אין להם כל סיבה להקל עליכם  !!!

מתוך העיתונות
בשקט בשקט, מפלצת המס של נתניהו-שטייניץ חונקת את מעמד הביניים ופוגעת באוכלוסיות החלשות ■ 5 מומחים תוקפים את מדיניות המסים של הממשלה ומציעים פתרונות למצב     מס עקיף: מס הנגבה על מוצר או שירות מסוימים מהיצרן, היבואן או הספק, אך משולם בסופו של דבר על ידי הצרכן הסופי. המסים העקיפים כוללים בין היתר מע"מ, מסים על ייבוא, מס קנייה על ייבוא, מס דלק, מס טבק ומס בולים. המסים מוטלים על האזרחים באופן אחיד, ללא קשר לגובה ההכנסה   גבינת קוטג' או דירת קוטג' - אלה מוצרים שקל לציבור הישראלי לשים את האצבע על הבעיה - הם פשוט "יקרים מדי" - ולזעוק בקול "זה עושק לאור יום". גל המחאות האחרון הוא על המובן מאליו, על מה שמרגישים בכיס באופן ישיר, אבל יש מעשי חמס נוספים שאינם גלויים כל כך, והמחאה מדלגת עליהם. לא משום שאינם חמורים, אלא משום שהם מסובכים, דורשים מומחיות ולרוב נעשים בחסות הממשלה, בהצדקות של "טובת המדינה". כך, למשל, עומד הציבור נבוך, חסר מושג כמעט, מול עושק המסים. כשלא יודעים להגדיר את לב הבעיה, או לחלופין כשהמטרות נראות כל כך בלתי מושגות, קשה לצאת למחות. כך התמסמסה לה אל מחוץ לתודעה הציבורית מחאת הנהגים נגד ייקור המס על הדלק לפני כמה חודשים. אמנם בחודשיים האחרונים היו ירידות מסוימות במחירי הדלק (הוא עומד לזנק בחודש הבא בכ-25 אגורות לליטר), אך לא ניתן לזקוף לזכות הציבור הישג משמעותי. נטל המס לא הופחת. המדינה היא עדיין המרוויחה הגדולה. נוכח רוח הקרב החדשה המנשבת בציבור, נראה שבקרוב לא ניתן יהיה להמשיך לעצום עיניים אל מול העלייה הדרמטית בשיעור המסים העקיפים. בחסות המדיניות המוצהרת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו - הפחתת מס ההכנסה, הפחתת המסים הישירים והתאגידיים - עלו אט-אט המסים העקיפים, והתוצאה: בעוד השכבות החזקות והעשירות נהנות מהרפורמה במס, השכבות החלשות ושכבות הביניים סופגות פגיעה משמעותית. חמישה מומחים מובילים בתחום המס מסבירים מדוע מדיניות המס של הממשלה מסוכנת ומציעים פתרונות משלהם לשינוי המצב. שטייניץ ונתניהו, לטיפולכם   מהמומחים המובילים בארץ לדיני מסים בכלל ולמיסוי מקרקעין בפרט. מרצה באוניברסיטת ת"א ובמכללה האקדמית נתניה, ובעל משרד עו"ד עצמאי. מחברם של ספרים ומאמרים רבים בתחום "ההפחתות במיסוי הישיר בשנים האחרונות והעלאת המיסוי העקיף והביטוח הלאומי הן ממש שערורייה. מדיניות המס הזאת פוגעת בחלוקה הנכונה של ההכנסות במשק ומחמירה עם חסרי היכולת ועם המעמד הבינוני. אין דבר טוב אחד לומר על המסים העקיפים, ויש לבטל אותם בהקדם, למעט המע"מ. "המסים העקיפים הם ירושה שקיבלנו מהמנדט הבריטי. כך שלטו בילידים. מס הכנסה לא היה אפקטיבי כל כך בשנים ההן, אז גבו בעיקר מסים עקיפים. לא רק שזה לא מתאים לתקופתנו, הדבר התפתח בארץ למפלצת. "בפערים החברתיים צריך לטפל באמצעות מס הכנסה, כי הוא המס הפרוגרסיבי. הוא צריך לצמצם את אי-השוויון בחלוקת ההכנסות, שגדל מאוד בשנים האחרונות. לכן הרפורמה שאני מציע צריכה להיות ביטול המסים העקיפים (למעט מע"מ) - מס קנייה, מכס, היטלים על ייבוא, בלו על הדלק ומסים מוניציפליים. במקביל, הייתי פועל להעלאת המס הישיר, מוסיף דרגת מס נפרדת לאלפיון העליון ומונע תכנוני מס של אנשים המתחפשים לחברות. לעת עתה הממשלה חונקת את האזרחים בכל צורה ודרך , והאזרח נותר חסר אונים מול מדיניות קלוקלת.

עם הוצאות ומיסים עקיפים כאלו .לא ניתן להגיע למחיר של יבוא אישי מסין !

זה היתרון שלכם .לעומת החיסרון של היבואנים . 

מעבר לכך שיש יבואנים שאין מה לרחם עליהם .אני כבר נתקלתי בישראל בביקורי הרבים.  בהמון מוצרים שיבואנים הקפיצו עליהם את המחירים במאות רבות של אחוזים .לפעמים ללא כל פרופורציה למחיר הקניה באייו סין .

לא יתכן שאריח גרניט פורצלן יוקרתי.   שראיתי במפעל בסין במחיר של 55 שקלים עד הארץ ,נמכר בחנות יוקרתית  בישראל במחיר של 390שקל . ושאף אחד לא יאמר לי שזה לא אותו אריח  . אריח זהה מאותו המפעל בדיוק , מאותו המפעל שאנו עובדים מולו,  וזהה לחלוטין.

כך לגבי רוב המוצרים שאתם קונים לביתכם .

בלעדי ל"כלכליסט": נטל המס העקיף בעשירון השישי גדול ב־56% מאשר בעשירון העליון מחקר חדש של הכנסת קובע שהמס העקיף המוטל על מעמד הביניים גבוה בהרבה מזה שמוטל על העשירון העליון. 18% מההכנסה הפנויה של משק בית בעשירון השישי מועברים למדינה כתשלומי מע"מ ומסים עקיפים אחרים
תומר אביטל ואמנון אטד
04.08.11, 06:54  
104 תגובות
כתבות מעיתונים 
מנוי לעיתון   פייסבוק   אפליקציה באייפון   ספריית כלכליסט  מנתונים מעודכנים שפרסם אתמול משרד האוצר מתברר כי בשבעת החודשים הראשונים של השנה גבתה הממשלה מסים בסכום שיא של כ־126 מיליארד שקל, 5.7% יותר (ריאלית) מסך הגבייה בתקופה המקבילה ב־2010, שהיתה שנה טובה במיוחד מבחינת גבייה. 
 

כפי שמייבאים רכב ביבוא אישי וחוסכים עשרות רבות של אלפי שקלים .כך גם בתכולת בית ביבוא אישי . חוק יבוא חופשי בישראל כמו בכל מדינה מתוקנת בעולם.

לצרכנים נמאס כבר מהמחירים היקרים , למרות שאנו ציבור הצרכנים סייענו ליוקר המחיה בישראל .
היבואנים מקפיצים מחירים באלפי אחוזים .ועדיין רובנו משלמים . רובנו ממשיכים לרכוש בכל מחיר . ואנחנו בוחרים להכנס לאולמות תצוגה "פלצניים " ומפוארים ומשלמים מחיר מופקע רק כי המוצר הזול יחסית נראה יוקרתי כשהוא בתצוגה מפוארת ומרשימה. ובנמל תל אביב או בדיזיין סנטר שנחשבים "לאליטה "של הרכישות . 

למי שיש כסף מיותר מוזמן לבקר שם . האיכות היא אותה איכות .המוצר זהה ומיובא מאותו מפעל בסין .קחו בגד של מפעל קטן לא מוכר ומפורסם באיכות טובה , הניחו אותו בחלון הראווה של זארה תוסיפו 800 % רווח .אני מבטיח לכם המוצר ימכר בקלות .יותר מהר ממה שהוא נמכר בחנות המפעל הקטנה של היצרן וברבע מחיר מהמחיר המוצג בזארה , חבל על הכסף .

אבל למה שזה יפתיע אתכם . הרי במבה .קוטג. ועוד. שמיוצרים בישראל נמכרים מחוץ לישראל  זול יותר .  אני שוהה בסין כ 5 שנים . זו הפעם הראשונה באמת .שאני מוצא ציבור מלוכד כנגד יוקר המחיה בישראל .  ואלפי לקוחות מגיעים לסין לרכוש תכולות בית לעצמם. אין יום שאני לא בקשר עם ישראל .עם משפחתי ילדיי ועם חבריי לעסקים יבואנים שאני מבצע להם ייבוא מסחרי .מכולם אני שומע את אותה אמירה ,המצב קשה ,הכל יקר, אנחנו קורסים תחת הנטל , אני מקבל מאות פניות כל יום מישראלים שמבקשים לקנות אפילו סלון או שולחן מסין או ריהוט כלשהו .כי המחיר יקר בישראל. 

הצרכנים כבר לא פראיירים הם מחפשים ומוצאים את מבוקשם במחיר הטוב ביותר. 
סיבה נוספת לכך שלא נראה לי שהמחאה החברתית ממש הצליחה בארץ .שהרי מיום ליום המחירים עולים שוב ושוב .אנשים סיימו שלד ולא נשאר להם מספיק תקציב לסיים את הבית . שוב להכנס להלוואות ? שוב לחץ ? שוב מתח ? שוב פגיעה ברמת המחיה בכל יום נוסף ? אין צורך .

לכן הם מגיעים לYIWU סין ורוכשים בתקציב שלהם מסיימים את הבית למופת .בלי הלוואות ובלי לחצים מיותריםבלי מיסים בלי מעמ בלי קשקשת ופלצנות .  


שולחן אוכל פלטה עץ גושני טהור עד אורך 6 מ רוחב 120 עובי 12 סמ .במחיר לא יאומן 

אז שלא ימכרו לכם לוקשים . קוטג ובמבה זולים בכל העולם ,מיוצרים בישראל ונמכרים יקר יותר בישראל .כל תכולות הבית מיוצרים בסין ,ונמכרים בעולם יקר יותר ... ובסין הם פשוט נמכרים זול יותר . כך זה אמור להיות . ארץ הייצור מוכרת תוצרתה זול בארצה .ויקר יותר לארצות אחרות .לא כך בישראל.
         
המחאה האמיתית בישראל מתחילה בסין .
logo בניית אתרים