טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


קנינו דירה בדרום הארץ 110 מ'ר מקבלן .אנו מקבלים מהקבלן סטנדרט בלבד. הקבלן זיכה אותנו ממש בגרושים אצל היבואן והיצרנים שאיתם הוא עובד. אבל אותם יצרנים דרשו הון עתק על שידרוג מטבח וגרניט וסניטיציה ..הבנו מיד שלמעשה הקבלנים מכניסים אותנו למילכוד .זיכוי

קנינו דירה בדרום הארץ 110 מ'ר מקבלן .אנו מקבלים מהקבלן סטנדרט בלבד.  הקבלן זיכה אותנו ממש בגרושים אצל היבואן והיצרנים שאיתם הוא עובד. אבל אותם יצרנים דרשו הון עתק על שידרוג מטבח וגרניט וסניטיציה ..הבנו מיד שלמעשה הקבלנים מכניסים אותנו למילכוד .זיכוי נמוך מאד. ושידרוג גבוה מאד .האם ניתן עדיין לחסוך בסין בדירה 110 מר ?  
לא ציינתם מה אתם מתכוונים לקנות בסין .אני מניח שאם רכשתם דירה עד מפתח הקניה שלכם תהיה קטנה מאחר וחלונות ודלתות תקבלו מהקבלן .תוכלו לשדרג רק מטבח קרמיקה וכלים סניטיריים . אם אתם תרכשו בסין .מטבח .ארונות אמבטיה .ארונות קיר לביגדו או חדר ארונות .גרניט וסניטציה .ריהוט מלא לבית .מקלחונים זכוכית .מראות . וילונות .מצעים. תוכלו להיות רווחיים . אגב היו איתי לקוחות בסין ששילבו טיול של שבועיים בסין שבוע אצלי ושבוע בביגינג שנגחאי והאנגזו במסלול שאנו תיכננו להם . הם היו רוחיים יותר כי תיכננו ממילא טיול לחו'ל .הם רק שינו את המסלול לסין במקום לתאילנד.היו כאלו שהיו אצלי שבוע וטסו לתאילנד לשבוע .עלות של כ 170 דולר טיסה מסין לתאילנד 3 שעות טיסה והם בבנגקוק .גם חסכו וגם נהנו.
logo בניית אתרים