טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


שלום ליגאל האם אצלך ניתן להזמין זכוכיות "טריפלקס " למרפסות וסביב הבית ? כי חברות אחרות אמרו לנו שאי אפשר ולא כדאי שהזכוכית באיכות ירודה .

שלום ליגאל 
האם אצלך ניתן להזמין זכוכיות "טריפלקס "  למרפסות וסביב הבית ? כי חברות אחרות אמרו לנו שאי אפשר ולא כדאי שהזכוכית באיכות ירודה . 
ראי תשובות למעלה בנושא אלומיניום ושערי ברזל .מדובר באותו תהליך ,המלווה חיב להכין "תוכנית ביצוע " לזכוכיות ואם אינו בא מענף הבנין ברור שהוא אינו יודע איך להכין גם את זה. אז הם פשוט מנפנפים אתכם . 
רבותיי היקרים .להגיע לסין כדי לקנות גרניט וסנטיציה רהיטים וכל המוצרים המוכנים זה חיסכון . אבל כל מוצר שלא תקנו בסין ותקנו בישראל יקר יבלע לכם מהחיסכון שחסכתם בסין . המכה הגדולה בכסף בישראל זה המוצרים המורכבים בבנין .אלומיניום .מטבחים ונגרות . גדרות שערים זכוכיות .אלו עולים הון עתק בישראל וזולים מאד מאד בסין . לגבי זכוכית באיכות ירודה זה פשוט שטויות במיץ עגבניות. הבחור שאמר לכם את זה פשוט חושש להסתבך עם מוצרים מורכבים מאחר ואינו מגיע מענף הבניה .
אתן דוגמא . לקוח הזמין חלונות אלומיניום לכל הבית למעט 3 חלונות לחדר השינה שהוזמנו בישראל כי הוא ביקש דגם מיוחד שאין לנו כאן .כעת שימו לב למחיר שהוא שילם על 3 חלונות חדר שינה בישראל .ועל כל החלונות בבית בסין . כל החלונות בסין לכל הבית עלו לו עד הארץ כולל כל ההוצאות שילוח ומיסים  כ 25.000 שקל . 3 חלונות לחדר השינה בישראל עלו לו 12.500 שקל .
logo בניית אתרים