טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


שלום שוחחנו עם הרבה חברות בתחום . הרבה חברות לא רצו לתת לנו פרטים והסבר מדוייק בטלפון אלא רק בפגישה ב "ארבע עיניים" .והיו הרבה שאלות ששאלנו והבחורה פשוט "נתקעה "ללא תשובה . מה הסיבה לכך ? האם יש דברים נסתרים בתהליך ? האם אנו צריכים לחשוש ממשהו בעתיד

שלום 
שוחחנו עם הרבה חברות בתחום . הרבה חברות לא רצו לתת לנו פרטים והסבר מדוייק בטלפון אלא רק בפגישה ב "ארבע עיניים" .והיו הרבה שאלות ששאלנו והבחורה פשוט "נתקעה "ללא תשובה . מה הסיבה לכך ? האם יש דברים נסתרים בתהליך ? האם אנו צריכים לחשוש ממשהו בעתיד ? 
שלום דנה 
ובכן כפי שאת רואה באתר הבית שלי הכל גלוי לעין ואין כל פרט נסתר בתהליך שלי . וכל לקוח שיתקשר אלי יקבל כל תשובה לכל שאלה והמורכבת ביותר , אין רק וורוד אצלי ,אני אומר הכל מראש בלי לעגל פינות ובלי להסתיר כלום ...
כן !!! יש מה לחשוש מחברות שמגלות טפח ומסתירות טפחיים , יש כל כך הרבה פרטים בסין שרק הם יודעים עליהם .כל רצונם הוא להביא אתכם לסין ,ואז תגלו מאוחר מדי מה הם הסתירו מכם . שמעתי מלקוחות שהיו בגואנגזו שגילו לאחר שהגיעו שהמחירים יקרים כמו בישראל ולעיתים אף יותר ,אך נאלצו לרכוש כי הם כבר שם ומעבר לכך הם שילמו לחברה המלווה מקדמה 15.000 שקל. מקדמה שלא תוחזר . כל התהליך אצלי גלוי ,כל מה שאני מבטיח אני מקיים . 
מעבר לכך שמעתי על חיובים נוספים שצצו פתאום שהלקוח לא ידע עליהם מראש . לי קרה פעם אחת באשמתי או שלא , חברת השיפינג הודיעה לי על תוספת תשלום על מכולה מסויימת שעברה את המשקל המותר .אני שכחתי לומר ללקוח מבעוד מאד .לכן שילמתי את זה מכיסי ,הלקוח אפילו לא יודע שהיה חיוב כזה .
לגבי הבחורה בחברה "שנתקעה "מול השאלות שלכם ,לדעתי זה אומר דרשני ,כבר בהתחלה אתם יושבים מול חברה לא מקצועית וללא נסיון בתחום ,כשנתקעים ללא תשובות כבר בהתחלה ,אל תצפו לתשובות מקצועיות בהמשך .ובהמשך התהליך המצב מורכב הרבה יותר. .
logo בניית אתרים