טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


נכנסתי לפורומים השונים העוסקים בנושא יבוא תכולת בית מסין. מצאתי שם דברים מקצועיים שכתבת אבל נכתבו לפני חודשים רבים .האם הפסקת לכתוב בפורומים ? האם יש סיבה לכך ? אני חיב לומר שכל מה שכתבת היה מקצועי ועצותיך היו מאד מסייעות .

שלום 
נכנסתי לפורומים השונים העוסקים בנושא יבוא תכולת בית מסין .מצאתי שם דברים מקצועיים שכתבת אבל נכתבו לפני חודשים רבים .האם הפסקת לכתוב בפורומים ? האם יש סיבה לכך ? אני חיב לומר שכל מה שכתבת היה מקצועי ועצותיך היו מאד מסייעות .
כן יש סיבה אחת [:  כל מילה שאני כותב שם נחסמת ונמחקת מיד .מנהלי הפורום כגון "הדירה " מנוהל על ידי איזו חברה חדשה בתחום יבוא תכולת בית שנקראת "דיפרנט "  ששילמה הון עתק כדי לנהל לכאורה את הפורום ולפרסם את עצמם דרך פורום "לכאורה " כנל לגבי פורום ארכיג'וב מנוהל על ידי באסיני שגם הוא שילם הון עתק לנהל פורום כדי לפרסם עצמו .
פורומים אלו מתיימרים להוות פלטפורמה מקצועית ולאפשר לבעלי מקצוע שונים להשית עצות לשואלים , פורום כשמו כן הוא . מקום שכל אחד יכול להביע דעתו המקצועית מנסיונו או כל אזרח מהשורה המעוניין בשרות מסויים ואינו יודע היכן להתחיל . ולהנות מנסיונם של אחרים ,אך הנהלות אתרים אלו מכרו את הפורום לבעלי אינטרסים כשכל רצונם הוא לנתב את הפונים לרכוש שירותי הליווי שלהם .  לפיכך כל בעל מקצוע שיבקש לכתוב משהו בפורום בעקבות שאלת גולש .יחסם וימחק . במיוחד אני [:
פניתי לא אחת להנהלת הפורמים וציינתי שבעבר הפורום היה מקצועי תוך אפשרות הבעת דעה ,ובשנה האחרונה הפורומים הפכו ל "פורום דיקטטורי " לא קיבלתי מענה .  
אז הנה ידידי הסיבה שאין הודעות שלי בפורומים . הן נחסמות ונמחקות מיד על ידי חברת דיפרנט וחברת באסיני שרואים בי את החברה המובילה והמקצועית ביותר בסין בתחום הבניה והיבוא מסין ולפיכך את האיום העיקרי עליהם . 
בכל מקרה לקוחותיי פונים אלי בשאלות ומקבלים תשובה על כל שאלה ללא כל צורך בפורום ,בניגוד לשני פורומים אלו שמנהליהם נתקלים בשאלות קשות ומיד עונים " אתה מוזמן לפגישה ב4 עיניים " למה צריך פגישה ב4 עיניים כדי לענות על סוגיה קשה ? כי ב4 עיניים כל אחד מהצדדים יכול להכחיש שהוא אמר דבר כזה או אחר [:
פגישה ב 4 עניים חשובה לאחר שהלקוח קיבל את כל האינפורמציה מראש שקל את כל ההיבטים חישב את כל המשמעויות של התהליך ,ואז מגיעים לפגישת הכרות סופית . אני דוגל במידע גלוי ומפורט בטרם אני נפגש עם לקוחות שלי . אני משוחח איתם רבות בטלפון ועונה על כל השאלות .אני מעביר חומר מפורט אליהם במייל ורשימת ממליצים ורק אחר כך נפגשים .אני לא צד לקוחות במתק שפתיים או בהצגת מצגת שווא או בהבטחות בעל פה שאמרתי או לא אמרתי כן אמרת לא אמרת ..  
איני משכנע אף אחד לבוא לסין ,הלקוח חיב להיות משוכנע שזה מה שהוא רוצה וצריך על פי כל המידע שקיבל ממני והצגת נתונים טכניים מקצועיים רווחיים .אני לא איש מכירות מפולפל חד לשון חלקלק ובעל מתק שפתיים שמוכר קרח לאסקימוסים  .אני איש מקצוע בענף הבניה וביבוא מסין וזה מה שאני מציג . ואם לאחר המידע הלקוח לא משוכנע ,אני לא אשכנע אותו בדרכים של אנשי מכירות ומצגי שווא של "העולם וורוד אז נוסעים 
logo בניית אתרים