טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


יגאל שלום המתחרים שלך אומרים ש YIWU זה שוק פשפשים ,ושהסחורה שם אינה ברמה גבוהה ,האם זה נכון ?

יגאל שלום 
המתחרים שלך אומרים ש YIWU זה שוק פשפשים ,ושהסחורה שם אינה ברמה גבוהה ,האם זה נכון ?

חחח. כן שמעתי שהם אומרים את זה ,איזה פרדוכס . חצי מהמפעלים שיש בגונגזו ובפושן מחזיקים כאן את אולם התצוגה והמכירות שלהם .לחצי השני אין פשוט מקומות להשכרה פנויים . ולנו יש רק 100.000סביב העיר . המתחרים שלי פשוט יורים לעצמם ברגל .הם לוקחים את הלקוחות שלהם לקניונים והמפעלים מחזיקים אצלנו אולמות מכירה בסיטונאות , וטוענים שהסחורה של אותו יצרן ,שהוא גם היצרן שלהם היא זבל ? משמע הזבל שלנו הוא למעשה הזבל שלהם ?  רק שבגונגזו ובפושן אותה סחורה נמכרת יקר בעשרות אחוזים בגלל המעמ והמיסים ויוקר המחיה ששם עם ההוצאות העקיפות הרבות ..וכאן זה נמכר בהרבה פחות .
אין מפעל שמכבד את עצמו בסין שלא יחזיק אולם תצוגה ומכירה ב YIWU העיר היחידה שאין בה מיסים ומעמ והעיר היחידה שעלויות הייצור בה זולות בעשרות אחוזים מכל עיר אחרת בסין . העיר היחידה שיש בה מרקט עולמי  interntional trsde market . כבר אמרתי רבות בכל הערים בסין יש את אותה סחורה באותה איכות .בבייגין תמצאו את אותה סחורה יקרה פי 5 ,אבל שכר ממוצע שם הוא פי 5 מ YIWU ויוקר המחיה שם הוא פי 5 ויותר . כך גם בגואנגזו .בפושן ואפילו כך גם בשנגחאי .

רבותיי חפשו חומר וכתבות בגוגל גם ב Y NET בהקשר זה ותיראו שלא אני המצאתי את הגלגל ,כל אחד יכול למצוא חומר על כך ..  גונגזו מזמן כבר לא רלוונטית במחירים המטורפים שם. ובכלל דרום סין וכל פרובינציה גואנגדונג יקרים כמו הונג קונג .

logo בניית אתרים