טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


היי יגאל חברות שונות טוענות שהמסלול יארך אצלם 5 ימים .ויש חברות שאמרו שאצלם זה יארך 6 ימים . אתה טוען ל7 ימי נטו . האם באמת צריך 7 ימי נטו ?

היי יגאל 
חברות שונות טוענות שהמסלול יארך אצלם 5 ימים .ויש חברות שאמרו שאצלם זה יארך 6 ימים . אתה טוען ל7 ימי נטו . האם באמת צריך 7 ימי נטו ? 
כן .כפי שאמרתי קודם ,רוב החברות מלוות אתכם לקנות מוצרים מוכנים ולא מורכבים מקצועית , גרניט .קרמיקות .כלים סניטיריים .רהיטים שונים. וכל מה שלא דורש מקצועיות מרובה .את זה ניתן לסיים גם ב 5 ימים .  לקנות מוצרים אלו חוסך ,אך אין זה חיסכון מושלם [מעבר לכך שכבר אמרתי לא אחת ואמשיך לומר ,החיסכון בגונגזו ובערים יקרות דומות הוא כמעט אפסי] 
כשקונים מעקות ברזל או זכוכית .גדרות סביב הבית . טריפלקס למרפסות וחגורת גג . חלונות אלומיניום . נגרות משולבת לפי מידות שלכם .מקלחונים לפי מידות שלכם . את כל אלו לא ניתן לסיים ב 5 ימים גם לא ב 6 ימים .
5 ימים או 6 ימים מצויין לחברה המלווה . הלחץ אינו טוב לכם ,גם בקניה אלמנטרית . יותר מדי לחוץ . יותר פזיזות .יותר טעויות שנובעות מלחץ זמן . 
יום שלם לוקח לכם לנסות להתמקד . אתם לא תהיו מרוכזים . די מבולבלים .אחרי טיסה ארוכה . ג'ט לג ,שינה לא סדירה .רעב בשעות לא נורמליות.  לעיתים הלקוחות לא נרדמים כל הלילה הראשון כאן . שינוי מזג אוויר , היום הראשון לקניות אבוד לגמרי . יום של בלבול רב. זה לא יום קניה . אנחנו בשר ודם אחרי הכל ,לא מכונות רובוטיות . התנאים הפיזיולוגיים שלנו גם הם מכתיבים תוצאה .
אצלנו  בעיר יש את המרקט העולמי ,הלקוחות שלנו רוכשים שם מצעים איכותיים  .שמיכות .כריות .וילונות .צלונים . כלי מטבח . חפצי נוי .  שטיחים .צעצועים לילדים . ביגוד . ועוד ועוד שהרי הכל מגיע מכאן באייו והמחיר לא דומה לשום מחיר שהכרתם בעבר.  גם לזה צריך זמן . למה להלחיץ ? 
אני אתן ללקוח ולעצמי את הימים הנדרשים על מנת לסיים תהליך תקין ומקצועי .אני יודע בדיוק כמה זמן לוקח כל מהלך . אני יודע בדיוק מה אני צריך על מנת להישאר מקצועי .ואני יודע לכמה זמן הלקוחות זקוקים על מנת לזכות בתהליך תקין ועונה על הדרישות . אני לא חוסך ימי עבודה בתהליך .ואם לקוח יתקשה לסיים גם ב 7 ימים הוא יקבל ממני את כל הזמן הדרוש לסיום מקצועי ותקין.
logo בניית אתרים