טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


הי יגאל הדו שלנו נסע עם חברה די מפורסמת לגונגזו ,הוא סיפר שזה היה סיוט . הנסיעות הארוכות למרכזי הקניות ,המחירים היקרים שדרשו מהם שם .הויכוחים על המחירים .על כך שהסוחרים הסיניים מתישים .על כך שהסינית שהוצמדה אליהם לא מבינה ולא יכלה לעזור להם מקצועית

הי יגאל 
הדוד שלנו נסע עם חברה די מפורסמת לגונגזו ,הוא סיפר שזה היה סיוט . הנסיעות הארוכות למרכזי הקניות ,המחירים היקרים שדרשו מהם שם .הויכוחים על המחירים .על כך שהסוחרים הסיניים מתישים .על כך  שהסינית שהוצמדה אליהם לא מבינה ולא יכלה לעזור להם מקצועית .לבסוף השכן טען שלא היה כל חיסכון . שעדיף היה לו לקנות בישראל ולחסוך את הסיוט הזה . האם אתה מבטיח לנו חיסכון של 50 % ? 
 
אני מבטיח חד משמעית ... כן !!! 50 % חיסכון מובטחים לכם . סיוט לא אצלנו .מרכזי הקניות שלנו רחוקים 7 דקות נסיעה מהמלון . הסוחרים שלנו לא מתישים והמחירים שלנו קבועים אל תשכחו שאייו היא עיר מסחר בלבד לכל סיטונאי העולם ,הרווח הגולמי כאן הוא בין 15 ל 25 % בלבד, אל תצפו למיקוחים והנחה מול רווח זעום כזה ,לקוחות שלי שהיו כאן אמרו " זה ממש כייף להסתובב כל היום ולא להצליח לבזבז 100 שקל " . 
 לגבי סינית שלא עזרה להם .למה אתם מתפלאים? מה ציפיתם ? בעלי החברה לא בנמצא , ואם בנמצא הם אינם מענף הבניה . הסינית שלהם אינה תחת פיקוח הבוס . כך שהיא תעשה עבודה מינמלית בלבד .והבוס בכלל לא מבין בענף הבניה .למה הם בדיוק ציפו ? את זה כנראה אני לא אבין לעולם.
 
logo בניית אתרים