טלפון ישראלי בסין : 03-7223741

נייד בישראל : 054-6217030

דוא"ל: 037223741h@gmail.com

שאלות ותשובות בנושא יבוא מסין


שלום יגאל חרשנו את כל אתרי האינטרנט בתחום .כולם טוענים שהם מומחים [גם אתה ] הרבה טוענים שהם החברה הכי וותיקה בתחום בסין . כולם טוענים שהם כלילי השלמות .כולם מפארים את עצמם . איך באמת בוחרים את החברה הנכונה ? האם באמת אין תקלות בתהליך? איך מסננים את

שלום יגאל 
חרשנו את כל אתרי האינטרנט בתחום .כולם טוענים שהם מומחים [גם אתה ] הרבה טוענים שהם החברה הכי וותיקה בתחום בסין . כולם טוענים שהם כלילי השלמות .כולם מפארים את עצמם . איך באמת בוחרים את החברה הנכונה ? האם באמת אין תקלות בתהליך? איך מסננים את כל המסתננים ?
היי רוויטל 
אהבתי את המשפט "איך מסננים את כל המסתננים " תרשי לי להשתמש בו בעתיד [: .  העלית דברים נכונים מן הסתם ובטח כל הלקוחות מתלבטים בהם .ראשית קראי באתר שלי את כל הכתוב בעיקר בשאלות ותשובות .הכתוב נועד לשפוך אור על הנושא בכלל .ולאו דווקא כהמלצה לבחור בי . אלו שבחרו בי עשו מן הסתם את כל הבדיקות האפשריות . 
יש לי לקוחות משפטנים ועורכי דין שסיפרו לי אחר כך שהם אפילו ביצעו חקירה על העבר שלי ובדקו אף בכל פסקי הדין האם שמי מופיע בנושא זה או אחר !    
 אני מעלה את כל הידע והנסיון שלי לאתר גם כי  חשבתי לתומי שזה ימנע מלקוחות לא ליפול בפח של "המסתננים"  . לא נראה לי שזה עזר הרבה שמעתי כבר על הרבה" נפילות "בתהליך אצל "המסתננים"  הרבים . לקוח עורך דין אמר לי פעם .שבישראל מוכת העקיצות והרמאות והנוכלות ,עדיין תמיד יהיו כאלו שיפלו בפח ,בעיקר אלו שמתפתים " למתנות " ומחירים מוזלים לא היגיוניים ,או כאלו שמתפתים למודעות מאירות עיניים ומפוארות עם אתרים מפוארים .ובגלל אלו שמתפתים כל פעם מחדש ממשיכים מעשי המרמה והנוכלות ואף מתגברים בישראל .
ברור שלא כל החברות שמתעסקות בזה נחשבים נוכלים . יתכן שאין להם כל רצון לפגוע ,אך חוסר נסיון .חוסר ידע. טירונות בענף . יפגעו בלקוח ללא כוונה תחילה.
נכון ! כולם ממליצים על עצמם .מפארים את עצמם . משבחים וטוענים למומחיות . אני מבטיח לך שרובם לא מבינים דבר וחצי דבר בתחום הבנין .ובטח לא ביבוא מסין .
מבלי לנסות להישמע חלילה שחצן ,אין בכל סין חברה אחת אפילו שמגיעה מתחום הבנין ואספקת חומרי בנין מעשית ותיאורטית ! חוץ ממני .  
חברה שתספר לך שאין תקלות בתהליך ,משקרת . יש תקלות .יש טעויות .רובם טעויות קטנות כגון חזית מגירה שנשרטה [לאו דווקא הגיעה שרוטה במכולה ,אלא יתכן שנשרטה בהתקנה ]. או קרטון קרמיקה שבור ושוב לא בטוח שזה קרה אצלנו מאחר וכל מוצר מעומס למכולה נבדק בקפידה ומצולם .אבל לי זה לא משנה היכן זה קרה. אצלנו או אצל המתקין ,או בפריקת המכולה בישראל .אני פשוט מטפל בזה מיידית , ללא כל שאלות מיותרות .היו לנו תקלות קטנות .טופלו מיידית ולקוחות אלו בין הממליצים שלנו .הם אף מספרים על התקלות ומחמיאים לנו על הטיפול המהיר . 
אני באמת לא יודע איך "מסננים את המסתננים " הם מתרבים כל יום . ובכל יום זה נהיה מורכב ומסובך יותר ללקוחות שרוצים להגיע לסין . היינו 3 חברות בכל סין שהתעסקו בזה ,וכעת יש עשרות רבות .מלאכה קשה עומדת בפניך .נסי לנכש את העשבים השוטים . 
logo בניית אתרים